2010. február 5., péntek

Madárlesen-Feketerigó

Január végi Budafoki látogatásunk során is figyeltünk a madarakra. Ez, egy madáretetővel felszerelt kertben nem is volt akkora kihívás :).

Mégis lencsevégre kapni csak egy tuján rejtőzködő feketerigó tojót sikerült, pedig a nagy havazás után sok más madár is látogatta a kertet, táplálékot keresve: cinegék, vörösbegy, fenyőrigó... De csak ez a tojó volt elég türelmes és bátor elviselni a fotós zaklatását :).









Tavaszt idéző éneke itt hallgatható.

8 megjegyzés:

Ati,  2010. február 7. 15:25  

:) ... egy újabb "fekete gyöngyszem" ... legutóbb Marosvásárhelyen az Orvosi és Gyógyszerészeti Egyetem parkjában láttam ... kergetőztem vele a bokrok alatt, amíg sikerült végre lefotóznom :)

Gyurgyalagok 2010. február 7. 15:47  

@Ati: Ez a tojó tényleg nagyon engedékeny volt fotózás tekintetében, amúgy tényleg hajkurásztatták magukat:)

Ari,  2010. február 7. 17:16  

Majd várom a cikket a városunkban élő feketerigókról is.

Gyurgyalagok 2010. február 7. 20:09  

@Ari: Felkerülnek ők is, mihelyst engedik lefotózni magukat :)

3Gracia 2010. február 7. 21:49  

Szia!
Gyönyörűek!! ..én hónapokig vártam rájuk!

Birdman 2010. február 7. 23:11  

Kedves Gyurgyalagok!

Örülök, hogy rátaláltam a blogra, nagyon szép és tartalmas. Minap nekiveselkedtem és végigolvastam az egészet. Gyönyörű képeket sikerült csinálni és nagyon jó leírásokat! Gratulálok!

Üdv.: Birdman

Gyurgyalagok 2010. február 8. 6:29  

Köszönjük Birdman a kedves szavakat

Névtelen,  2010. február 8. 11:06  

a feketerigó egyik kedvelt madaram, róluk mindig Kolozsvár jut az eszembe (ott láttam igazán sokat); ebben a havazóban őket nézegetve igazi tavaszi hangulatom támadt :-)

Related Posts with Thumbnails
free counters
Jelenleg

látogató olvassa a gyurgyalagokat

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP